سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در رسمی شدن دین اسلام در آلمان سهیم باشید
http://img.tebyan.net/Big/1389/09/109091217289761941748194217254431589.jpg

Gehört der Islam zu Deutschland ?

به گزارش شیعه آنلاین، دین مبین اسلام هنوز در کشور آلمان به رسمیت شناخته نشده است. اخیرا یک مؤسسه دینی برای رسمی شدن دین اسلام در آلمان رفراندمی برگزار کرده و از کاربران اینترنتی خواسته که نظر خود را در این مورد بیان کنند.
متأسفانه به دلیل عدم توجه مسلمانان به این رفراندم، تا به این لحظه تعداد مخالفان رسمی شدن دین مبین اسلام و آنهایی که به گزینه “خیر” رأی داده اند، بیشتر از موافقان و آنانی است که به گزینه “بله” رأی داده اند.
از همین رو از تمام مسلمانان درخواست می کنیم با وارد شدن به لینک این سایت که در ذیل این خبر قرار دارد، در این رفراندوم شرکت کنند و برای رسمی شدن دین مبین اسلام در آلمان رأی بدهند.
گفتنی است گزینه “JA” به معنی “بله” است.
 
 
راهنما:
 

سه گزینه وجود دارد که فقط یکی را می توانید با کلیک بر روی دکمه ی دایره انتخاب کنید .
 
Ja = بله ( موافقت با رسمی شدن اسلام در آلمان )
 
Nein = نه ( مخالفت با رسمی شدن اسلام در آلمان )
 
Weiß nicht. / Ist mir egal. = نمی دانم / اهمیتی نمی دهم ( رأی ممتنع )
 
و در پایین دو کلید قرار دارد :
 
Zur Auswertung = مشاهده ی نتیجه نظر سنجی
 
Stimme abgeben = رأی دادن



نویسنده : علی فریدی » ساعت 4:48 صبح روز سه شنبه 90 اردیبهشت 13


 

سرمایه‌داری، ریشه جنگ‌های امریکا

دوشنبه 12 اردی بهشت 1390

نظام سرمایه داری ریشه جنگ های امریکا

بیشتر جنگ‌هایی که امریکا تاکنون در آن‌ها درگیر بوده، زمان زیادی به طول انجامیده و سال‌های پس از آن به اشغال نظامی سپری شده است.

پرس تی‌وی: امریکا مدعی است که نیروهای رزمی‌اش عراق را ترک کرده‌اند، اگرچه هنوز حدود 40 هزار نیروی امریکایی در عراق حضور دارند. آوریل 2011 مرگبارترین ماه پس از سال 2009 که یازده نظامی امریکایی کشته شدند، به شمار می‌آمد. چرا این مسئله روی داد؟ چرا هنوز ثباتی در عراق وجود ندارد؟ چرا امریکایی‌ها هنوز به دنبال حضور نظامی در عراق هستند؟ هدف اصلی از این جنگ کشف سلاح‌های کشتار جمعی بود که هرگز پیدا نشد، بنابراین چرا امریکایی‌ها هنوز در عراق حضور دارند؟

علی النشمی: این بخشی از سیاست خارجی جهانی امریکاست. امریکا یک قدرت بزرگ جهانی است که و سیاست داشتن پایگاه‌های نظامی در همه جای جهان را دنبال می‌کند. آن‌ها باید پایگاه‌هایی نظامی در عراق، افغانستان و پایگاه‌هایی در اروپا و ... داشته باشند. این بخشی از بازی سیاست جهانی امریکا (تسلط جهانی) به شمار می‌آید.

برای اثبات این مسئله، دولت امریکا قراردادی در سال 2009 با عراق امضا کرد که به موجب آن نظامیان امریکایی می‌بایست تا زمان خروج از عراق و تحویل مسئولیت‌های امنیتی به نیروهای این کشور، از نیروهای عراقی حمایت کرده، این نیروها را آموزش داده و از زمین و هوا از نیروهای عراقی پشتیبانی کنند اما ...

آن‌ها هیچ کاری در زمینه آموزش نیروهای عراقی و پشتیبانی هوایی انجام نداده‌اند. هم اکنون حتی یک جنگنده امریکایی نیز در اختیار نیروهای عراقی نیست؛ ما هم اکنون تنها 7 فروند بالگرد نظامی در اختیار داریم. حدود 150 تانک در اختیار نیروهای عراقی قرار دارد که نشان از عدم پایبندی واشنگتن به توافق نظامی با بغداد است.

ضعف نیروهای امنیتی در عراق هم اکنون مشهود است و معتقدم این بخشی از بازی امریکایی‌هاست که ثابت می‌کند نیروهای امنیتی عراقی برای در اختیار گرفتن مسئولیت‌های امنیتی ناتوان هستند و نمی‌توانند ثبات را در این کشور برقرار کنند. این مسئله بهانه‌ای برای ادامه حضور نظامی امریکا در عراق به شمار می‌آید. معتقدم که این مسئله تنها بیان‌گر سیاست‌های امریکا در مناطق مختلف جهان است.

پرس تی‌وی: امریکا هم اکنون در شرایط اقتصادی وخیمی به سر می‌برد. همچنین می‌دانیم که سفارت امریکا اخیرا در عراق احداث شده و بزرگترین و پر هزینه‌ترین سفارت امریکا در جهان به شمار می‌آید. سفارت امریکا در عراق مساحتی به اندازه 80 زمین فوتبال دارد. چرا امریکا چنین سرمایه‎گذاری در عراق انجام داده است.

علی النشمی: این مسئله به نظامی سرمایه‌داری مربوط می‌شود. رشد نظام سرمایه‌داری با جنگ رابطه دارد و این جنگ ها درآمدهای امریکا در زمینه صنایع را گسترش داده است. بدون این جنگ‌ها نظامی سرمایه‌داری امریکا با خطر سقوط روبرو بود.

آن‌ها با توجه به دشمنان‌شان در عراق باقی خواهند ماند. با توجه به ماهیت سرمایه‌داری، آن‌ها باید به دنبال گسترش پایگاه‌های نظامی خود در مناطق دیگر باشند. آن‌ها در حالی که در سال‌های اخیر به تهدید ایران می‌پردازند، باید به دیگر کشورها حمله کرده و یا تهدیدها را افزایش دهند.

آن‌ها با متهم کردن ایران به ساخت سلاح‌های اتمی، تهران را تهدید می‌کنند. امریکایی‌ها حزب الله را تهدید می‌کنند. نظام سرمایه‌داری به روند رشد امریکا با حضور در جنگ‌های مختلف ادامه می‌دهد و بنابراین چرخ‌های صنایع نظامی امریکا به چرخش در می‌آید.

منبع: پرس تی وی



علی النشمی، کارشناس سیاسی در بغداد معتقد است که این جنگ و اشغال‌گری‌ها در نتیجه مهارت نظامی نیست بلکه در عوض نتیجه سیاست‌های سرمایه‌داری امریکا به شمار می‌آید.

النشمی در گفت‌وگو با پرس تی‌وی به بررسی حمله نظامی امریکا و اشغال عراق در سال‌های اخیر می‌پردازد.



نویسنده : علی فریدی » ساعت 1:9 صبح روز سه شنبه 90 اردیبهشت 13


بسم الله الرحمن الرحیم

سوالی که در اینجا مطرح است، این است که چرا در تونس و مصر و ... بدون خون ریزی و کشتار اعتراضات خوابید اما در بحرین و یمن که در آن شیعه بیشتر به چشم می خورد همچنان بسیار فجیح کشتار در حال صورت گرفتن است؟

اگر شما می دانید، بگویید ما منتظر پاسخ شما هستیم؟!!!

مسلمانان عزیز به گوش باشید که جهان استعمار در حال بر هم زدن اتحاد مردم در منطقه است

مسلمانان به هوش باشید که ما را غارت کردند

مسلمانان به هوش باشید که وقت بیداری است

بنده اخبار را کم و بیش نگاه می کنم و می بینم که آمریکایی دوستی در این منطقه است که پرده ی حیا را دریده و بدتر از آمریکا به مسجد و حسینیه و قرآن اهانت می کند

البته العان به دلیل داشتن آزمون کنکور نمی توانم وبلاگم را به روز کنم اما در این موقع حساس وظیفه خودم دانستم که به کافی نت بیایم و ایم مطالب را بنویسم...

التماس دعا



نویسنده : علی فریدی » ساعت 8:37 عصر روز جمعه 90 اردیبهشت 2