سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اثبات معجزه پیامبر در قرن 21


 

  


حسب اخباری که از ناسا  انتشار یافته ، تصاویری از ماه وجود دارد که حاکی از وجود یک رشته صخره های تغییر  شکل یافته در سطح ماه می باشد که تا عمق آن امتداد یافته و از نیمه دیگر آن برآمده و این دلیلی بر شکافته شدن ماه و پیوند دوباره آن در دورانی از حیات آن می باشد.


در روایاتاسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خود ماه رابه دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدق گفتار اوایمان خواهند آورد... آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل ( بدر) بود، پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشان بدهد تاایمان بیاورند ...خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد ...و سپس ماه به دو نیم شکافتهشد نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت.

کفار مکه که در حال مشاهده این واقعه بودند گفتند کهمحمد (ص) ما را سحر کرده است، سپس گفتند ، اگر او ما را سحر کرده باشد نمی تواندهمه مردم را سحر کند، ابوجهل گفت صبر کنید تا یکی از اهل بادیه بیاید و از او سئوالکنیم که آیا انشقاق ماه را دیده است یا نه، اگر تایید کرد ایمان می آوریم و اگر نهمعلوم می شود که محمد (ص) چشمان مارا سحر کرده است.


بالاخرهیکی از اهالی بادیه به مکه آمد و این خبر را تصدیق کرد و آنگاه ابو جهل و مشرکانگفتند " این سحر مستمر است" و آنگاه این آیات مبارک نازل شد... "اقتربتالساعة وانشق القمر ..." باری این موضوع پایان یافت و مشرکان ایماننیاوردند.


در یکی ازنشستهای دکتر زغلول النجار در یکی از دانشگاههای انگلیس، وی در خصوص معجزه شق القمردر صدر اسلام به دست پیامبر (ص) به عنوان یکی از معجزات پیامبر (ص) که توط ناسا بهاثبات رسیده است صحبت می کرد. در این میان یکی از حاضران که به اسلام خیلی توجه واهتمام داشت به نام "داوود موسی بیتکوک " که در حال حاضر نیز رئیس حزب اسلامیبریتانیا است ماجرای مسلمان شدن خود را اینگونه نقل کرد:


هنگامی که می خواستم در مورد اسلام تحقیق کنم یکی ازدوستانم ترجمه ای از قران کریم به زبان انگلیسی را به من هدیه کرد و من نیز بطوراتفاقی آن را باز کردم و اتفاقا سوره قمر آمد. سپس شروع به خواندن کردم ....و ماهشکافته شد...وقتی به این جمله رسیدم از خود پرسیدم آیا واقعا ماه شکافته شده است؟؟! سپس با ناباوری کتاب را بسته و به کناری گذاشتم و از تحقیق در باره اسلام هم منصرفشدم. و دیگر سراغ آن کتاب هم نرفتم. روزی در مقابل تلویزیون نشسته بودم و طبق معمولشبکه بی بی سی را مشاهده می کردم ، برنامه ای بود که در آن مجری با سه نفر ازدانشمندان ناسا متخصص در علوم فضایی مصاحبه داشت. موضوع برنامه جنگ ستارگان و صرفمیلیاردها دلار در این راه و اعتراض به این موضوع بود. مجری با بیان اینکه صدهامیلیون نفر در سراسر جهان از گرسنگی رنج می برند دانشمندان را مورد انتقاد قرارداده بود و آنان هم با بیان مفید بودن این تحقیقات در مجالات کشاورزی و صنعت و غیرهاز این طرحها دفاع می کردند... مجری سپس سئوال دیگری را طرح می کند بااین مضمون که "شما در یکی از سفرهای خود به ماه حوالی 100 میلیارد دولار هزینه کردید و تنهاخواسته اید که پرچم آمریکا را بر روی ماه نصب کنید...آیا این عاقلانه است"؟؟! درجواب این گوینده دانشمند آمریکایی لب به سخن گشوده و می گوید که در آن سفر ، هدف مامطالعه ترکیب داخلی ماه بوده که بدانیم چه تشابهاتی با زمین دارد و در این زمینه بهموضوع عجیبی برخورد کردیم که عبارت بود از یک کمر بندی از سنگها و صخره های تغییرشکل یافته که سطح کره ماه را به طرف عمق و به طرف سطح دیگر آن پوشانده بود و هنگامیکه این اطلاعات را به زمین شناسان منتقل کردیم مایه شگفتی آنان شده و گفتند چنینچیزی امکان ندارد مگر آنکه ماه در مرحله ای از حیات خود به دو نیم تقسیم شده و سپسدوباره جمع شده باشد و به شکل اول بازگشته باشد.و این نوار از صخره های تغییر شکلیافته نتیجه برخورد دو نیمه ماه در لحظه جمع شدن و به هم پیوستن دو نیمه آن میباشد.
"داوود موسی بیتکوک " سپس می گوید: با شنیدن این مطلباز جای خود پریدم و گفتم این معجزه ای است که در 1400 سال قبل به دست پیامبر اسلامدر قلب صحرا اتفاق افتاده و از عجایب روزگار این است که آمریکایی ها باید میلیاردهادلار خرج کنند تا آن را برای مسلمانان اثبات نمایند! بی شک این دین حق و حقیقتاست...
به اینترتیب سوره قمر سبب اسلام آوردن این شخص شد ، پس از آنکه عاملی برای دوری او ازاسلام شده بود و این خود از دیگر معجزات اسلام است.


منبع: مجله الشریعه شماره 502 اکتبر 2007 چاپ
اردن




4 attachmentsScan and download all attachments View all images
  elnh561pzcszv3qi9ur2.jpg
99K View Scan and download
  h4ci8bvqwvoe36tutv8.jpg
78K View Scan and download
  hrp190.jpg
126K View Scan and download
  idlxskbm05rvjk0plfi0.jpg
166K View Scan and download


نویسنده : علی فریدی » ساعت 1:10 صبح روز سه شنبه 91 اسفند 1